
Filter
No results were found. The filters have been reset.
Freelance Category Manager
11 februari 2025 -Voor 1 van onze fantastische klanten regio Vlaams-Brabant zijn we op zoek naar een gedreven Category Manager Ad Interim.
Customer Service Representative
17 januari 2025 -Je bent gepassioneerd door het helpen van klanten? Je hebt reeds ervaring met Customer service in kader van een export-omgeving?
We zijn op zoek naar een Customer Service profiel voor een bedrijf in regio Londerzeel. De omgeving is een productiebedrijf actief in verpakkingen. Een groot onderdeel van hun afzet gaat naar het buitenland waardoor ervaring in export noodzakelijk is.
Product Manager Food
16 januari 2025 -Heb jij reeds ervaring in Product Management binnen foodsector? Heb je kennis van en affiniteit met Privat Label? Heb je zin om je tanden te zetten in de ontwikkeling & implementatie van de productstrategieën voor zowel België als het buitenland? Lees dan vooral verder!
Brand Manager (B2B)
10 januari 2025 -Vandaag gaan wij op zoek naar een hands-on Brand Manager die verschillende B2B-marketingprojecten van A tot Z zal trekken. Een brede rol met autonomie, variatie en uitdaging gegarandeerd.
Onze klant is een internationale industriële speler met kantoren in Mechelen & Beveren.
Niet gevonden wat je zocht? Laat je C.V. achter en wij doen de rest
Upload mijn C.V.Junior Sales
10 januari 2025 -Behaalde je een Masterdiploma & ben je klaar voor een professionele en commerciële uitdaging binnen een premium bedrijf? Ben je leergierig en dynamisch ingesteld? Heb je de ambitie om op termijn door te groeien?
Marketing Specialist (B2B)
17 december 2024 -Vandaag gaan wij op zoek naar een strategische Marketing Specialist die verschillende B2B-marketingprojecten van A tot Z zal trekken. Een brede rol met autonomie, variatie en uitdaging gegarandeerd.
Onze klant is een internationale industriële speler met kantoren in Mechelen & Beveren.
Senior Customer Service
29 oktober 2024 -Je bent gepassioneerd door het helpen van klanten? Je hebt reeds ervaring met Customer service in kader van een export-omgeving? Nood aan nieuwe toekomstperspectief binnen Customer service? Eventueel eerste (of volgende) stappen zetten in people management?