Filter
No results were found. The filters have been reset.
Warehousing & procurement supervisor
07 mei 2024 -Spreekt Supply Chain je aan? Wil je je niet beperken tot slechts één onderdeel van een volledige Supply Chain? Zie je graag het groter geheel? Neem je graag verantwoordelijkheid om de bal aan het rollen te krijgen? Kijk je ernaar uit om je team te coachen en te ondersteunen in professionele en persoonlijke ontwikkeling? Zie je jezelf dit doen in een groeiende KMO omgeving?
Logistiek Manager Retail
26 april 2024 -Dixon & Company is op zoek naar een nieuwe Logistiek Manager voor een lang bestaande klant die zijn krachten wil bundelen met een vooraanstaand bedrijf in de retailsector, met specialisatie in landbouwproducten. Met een passie voor kwaliteit en duurzaamheid streven ze ernaar om hun klanten de beste producten en service te bieden.
General Operations Manager 📍Regio Deinze
04 januari 2024 -In een notendop:
- 🆕 Een nieuwe functie, waarbij jij impact kan creëren.
- 📢Motiverend leiderschap
- 🤝Strategie vertalen naar praktijk
- 🪭Een brede waaier aan verantwoordelijkheden
- 🏭Supply Chain en logistieke kennis
Vestigingsmanager | Logistiek
03 januari 2024 -In een notendop:
- 🆕 Een nieuwe functie, waarbij jij impact kan creëren.
- 📢Motiverend leiderschap
- 🤝Strategie vertalen naar praktijk
- 🪭Een brede waaier aan verantwoordelijkheden
- 🏭Supply Chain en logistieke kennis
Niet gevonden wat je zocht? Laat je C.V. achter en wij doen de rest
Upload mijn C.V.Key account manager logistiek
31 oktober 2023 -Heb je affiniteit met logistieke processen? Hecht je veel belang aan klantgerichtheid? Heb je een sterk empathisch vermogen en ben je in staat om behoeften van je klant te vertalen naar actieplannen? Ben je sterk in het uitbouwen van een klanten-relatie? Heb je nood aan contacten met mensen, maar duik je tegelijk ook wel graag eens in de cijfers?
Customer Service Manager
30 oktober 2023 -Heb je een luisterend oor en ben je communicatief sterk? Wil je graag je steentje kunnen bijdragen aan het uittekenen van de verdere structuur in een Customer Service/Inside Sales structuur? Ben je goed in het overzicht bewaren? Durf je te zeggen waar het op staat – op een tactvolle manier?