Filter
No results were found. The filters have been reset.
Key accountmanager (FMCG) - Retail
08 november 2024 -Heb jij de drive en strategische mindset van een leeuw en ben je klaar om jouw tanden te zetten in uitdagende onderhandelingen met grote Retailspelers?
Ben jij een strategische denker met een passie voor Retail en Private Label?
Zin om te werken bij een dynamisch, internationaal georiënteerd bedrijf binnen de FMCG-sector?
Dan zoeken wij jou!
Financial Analyst
07 november 2024 -Heb je al een eerste ervaring opgedaan binnen Finance bijvoorbeeld als Financial of business analyst? Wil je een sterke financiële carrière uitbouwen met doorgroeimogelijkheden? Wil je aan de slag bij een dynamische en hoogtechnologische organisatie die de Silicon Valley waarden uitdraagt?
Business & M&A Controller
07 november 2024 -Bouwen aan de steden en maatschappijen van morgen. Dat is waar onze klant – een absolute wereldleider in haar sector- zich elke dag voor engageert.
Lead Buyer
05 november 2024 -Klaar voor een volgende stap in jouw carrière als aankoper in de wegenbouw?
Niet gevonden wat je zocht? Laat je C.V. achter en wij doen de rest
Upload mijn C.V.Product Manager
31 oktober 2024 -Ben je gebeten door technische, innovatieproducten waar prachtige bouwprojecten mee worden gerealiseerd? Ben je graag strategisch, analytisch en communicatief bezig? Ben jij klaar voor je volgende stap als Product Manager? Lees dan vooral verder!
Junior Customer Service
29 oktober 2024 -Je bent gepassioneerd door het helpen van klanten? Je hebt reeds ervaring met Customer service in kader van een export-omgeving?
We zijn op zoek naar een Customer Service profiel voor een bedrijf in regio Londerzeel. De omgeving is een productiebedrijf actief in verpakkingen. Een groot onderdeel van hun afzet gaat naar het buitenland waardoor ervaring in export noodzakelijk is.
Senior Customer Service
29 oktober 2024 -Je bent gepassioneerd door het helpen van klanten? Je hebt reeds ervaring met Customer service in kader van een export-omgeving? Nood aan nieuwe toekomstperspectief binnen Customer service? Eventueel eerste (of volgende) stappen zetten in people management?