Filter
No results were found. The filters have been reset.
Business & M&A Controller
07 november 2024 -Bouwen aan de steden en maatschappijen van morgen. Dat is waar onze klant – een absolute wereldleider in haar sector- zich elke dag voor engageert.
Lead Buyer
05 november 2024 -Klaar voor een volgende stap in jouw carrière als aankoper in de wegenbouw?
Supply Chain Project Analist
04 november 2024 -Ben jij een gedreven teamspeler met een scherp analytisch vermogen, die graag bruggen bouwt en passie heeft voor het vormgeven van de toekomst van Supply Chain? Dan zou jij weleens de perfecte kandidaat kunnen zijn voor de rol van Group Supply Chain Project Analist bij onze klant binnen de voeding.
Product Manager
31 oktober 2024 -Ben je gebeten door technische, innovatieproducten waar prachtige bouwprojecten mee worden gerealiseerd? Ben je graag strategisch, analytisch en communicatief bezig? Ben jij klaar voor je volgende stap als Product Manager? Lees dan vooral verder!
Niet gevonden wat je zocht? Laat je C.V. achter en wij doen de rest
Upload mijn C.V.Junior Accountant
31 oktober 2024 -Ben jij klaar om je carrière te lanceren binnen de financiële sector? Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Junior Accountant om het accountingteam te versterken van een groeiende speler in de vastgoedsector, gelegen te Mechelen. In deze rol krijg je de kans om verantwoordelijkheid te nemen over de boekhouding van een diverse vastgoedportefeuille..
Junior Customer Service
29 oktober 2024 -Je bent gepassioneerd door het helpen van klanten? Je hebt reeds ervaring met Customer service in kader van een export-omgeving?
We zijn op zoek naar een Customer Service profiel voor een bedrijf in regio Londerzeel. De omgeving is een productiebedrijf actief in verpakkingen. Een groot onderdeel van hun afzet gaat naar het buitenland waardoor ervaring in export noodzakelijk is.
Senior Customer Service
29 oktober 2024 -Je bent gepassioneerd door het helpen van klanten? Je hebt reeds ervaring met Customer service in kader van een export-omgeving? Nood aan nieuwe toekomstperspectief binnen Customer service? Eventueel eerste (of volgende) stappen zetten in people management?