Filter
No results were found. The filters have been reset.
Corporate Finance Project Manager – International Opportunity
15 juli 2024 -This client is a leading international company specializing in dredging and offshore services. Known for their quality and client-centric approach, the company excels in delivering unique and swift completion of major projects globally.
Accounting Manager – Food Retail – Zemst
13 juni 2024 -Voor een internationale organisatie actief in de food Retail zijn we voor hun regionale vestiging in Zemst op zoek naar een Accounting Manager. Vanuit deze vestiging worden alle operaties en winkels gestuurd van de provincie Vlaams-Brabant. Je komt terecht in een groeiende en internationale organisatie, met binnen de organisatie zijn zeer hoge anciënniteitscijfers.
Customer Service Representative Ad Interim
07 mei 2024 -Onze klant, gevestigde waarde in de voedingssector, is op zoek naar een tijdelijke versterking in hun Customer Service Team, namelijk een Customer Service Officer.
Chief Accountant
01 februari 2024 -Deze speler in de medische en investment sector verovert momenteel de markt via een gerichte buy&build structuur die per jaar leidt tot zo’n 7tal overnames. Deze innovatieve scale up organisatie met een goed uitgewerkte strategische groeivisie is op zoek naar een Chief Accountant/Accounting Manager die mee wil bouwen aan dit bedrijf en die het verschil wil maken.
Niet gevonden wat je zocht? Laat je C.V. achter en wij doen de rest
Upload mijn C.V.Key account manager logistiek
31 oktober 2023 -Heb je affiniteit met logistieke processen? Hecht je veel belang aan klantgerichtheid? Heb je een sterk empathisch vermogen en ben je in staat om behoeften van je klant te vertalen naar actieplannen? Ben je sterk in het uitbouwen van een klanten-relatie? Heb je nood aan contacten met mensen, maar duik je tegelijk ook wel graag eens in de cijfers?
Customer Service Manager
30 oktober 2023 -Heb je een luisterend oor en ben je communicatief sterk? Wil je graag je steentje kunnen bijdragen aan het uittekenen van de verdere structuur in een Customer Service/Inside Sales structuur? Ben je goed in het overzicht bewaren? Durf je te zeggen waar het op staat – op een tactvolle manier?