Filter
No results were found. The filters have been reset.
Customer Service Representative Ad Interim
07 mei 2024 -Onze klant, gevestigde waarde in de voedingssector, is op zoek naar een tijdelijke versterking in hun Customer Service Team, namelijk een Customer Service Officer.
Logistiek Manager Retail
26 april 2024 -Dixon & Company is op zoek naar een nieuwe Logistiek Manager voor een lang bestaande klant die zijn krachten wil bundelen met een vooraanstaand bedrijf in de retailsector, met specialisatie in landbouwproducten. Met een passie voor kwaliteit en duurzaamheid streven ze ernaar om hun klanten de beste producten en service te bieden.
Business Development Manager | Logistics
17 april 2024 -Ga jij op zoek naar een uitdagende commerciële rol bij een gevestigde en innovatieve speler die actief investeert in expansie? Is een bruisende setting, gekenmerkt door ambitie, groeimogelijkheden en ondernemerschap exact wat jij nodig hebt? Krijg jij energie van commerciële interacties en ben jij graag de spilfiguur in het uitbouwen van contacten en relaties?
Finance Business Partner
07 maart 2024 -Dit bedrijf is de grootste Belgische speler in haar sector en is naast België internationaal aanwezig in Frankrijk, Nederland en Duitsland. Het bedrijf wil haar positie als marktleider verder verstevigen en uitbreiden door in te zetten op innovatie en grote investeringen in haar business. Om die groei te realiseren is er natuurlijk nood aan het juiste talent!
Niet gevonden wat je zocht? Laat je C.V. achter en wij doen de rest
Upload mijn C.V.Key account manager logistiek
31 oktober 2023 -Heb je affiniteit met logistieke processen? Hecht je veel belang aan klantgerichtheid? Heb je een sterk empathisch vermogen en ben je in staat om behoeften van je klant te vertalen naar actieplannen? Ben je sterk in het uitbouwen van een klanten-relatie? Heb je nood aan contacten met mensen, maar duik je tegelijk ook wel graag eens in de cijfers?
Customer Service Manager
30 oktober 2023 -Heb je een luisterend oor en ben je communicatief sterk? Wil je graag je steentje kunnen bijdragen aan het uittekenen van de verdere structuur in een Customer Service/Inside Sales structuur? Ben je goed in het overzicht bewaren? Durf je te zeggen waar het op staat – op een tactvolle manier?